Vásárlói Tájékoztató
1. Az internetes jegyvásárlás
2. Előadások keresése, tallózás
3. Jegykiválasztás
4. Kedvezmények
5. A kosár használata
6. A szolgáltatás díja
7. Fizetés
8. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén
9. A vásárlás visszaigazolása
10. Elállás a vásárlástól
11. Jegyek átvétele, a kézbesítés módja
12. Elmaradt előadások
13. Adatainak tárolása, védelme
14. Telefonos, internetes ügyfélszolgálatok
1. Az internetes jegyvásárlás
A jegyértékesítési oldalon ön információt kaphat a rendszerünkhöz
kapcsolódó előadóhelyek előadásairól, az azokra megvásárolható
jegyekről. A kiválasztott előadás nézőterén egyúttal ki is jelölheti az
ön által megvásárolni kívánt belépőjegyet, amelyet azonnal meg is
vásárolhat bankkártyája segítségével.
2. Előadások keresése, tallózás
A keresőben adja meg a keresett műsorcímet (elegendő a műsorcímből egy
szótöredék beírása). Az „OK” gomb, vagy az Enter billentyű megnyomása
után a találati oldalon választhatja ki a keresett előadást. Amennyiben
a megadott keresőszó alapján csak egy előadás létezik, az adott előadás
részletes információja jelenik meg.
További keresési lehetőségek:
Minden előadás
„Minden előadás” opció választása esetén a program időrendi sorrendben
listázza ki az előadásokat. A rendszerben több ezer előadás található,
ezért az előadások listája felett látható LAPOZÓ-val tud időben
távolabbi előadásokat keresni. A dátum mellett olvasható, hogy melyik
városban, melyik előadóhelyen lesz látható az előadás. A városnevére
kattintva további, az adott városban játszott előadások listája látható
időrendi sorrendben. Az előadóhely nevére kattintva az itt játszott
előadások listája böngészhető, időrendi sorrendben. Az előadás címére
kattintva az előadás részletes információit tartalmazó adatlap
olvasható.
Városok szerint
Amennyiben egy adott városban keres előadást, használhatja a városok
szerinti tallózót. A városok mellett zárójelben látható, hogy az adott
városban mennyi előadás közül válogathat. A város nevére kattintva az
adott városban játszott előadások listája látható időrendi sorrendben.
Helyszín szerint
Hasonlóan a városok szerinti böngészéshez, itt is ABC sorrendben
soroljuk fel azokat az előadóhelyeket, amelyekhez jegyeket kínálunk. A
helyszín neve mellett zárójelben látható, hogy az előadóhelyen mennyi
előadás közül válogathat.
Előadás címe szerint
Ebben az esetben a rendszerben található műsorokat listázzuk ABC
sorrendben. A lap tetején található betűkre kattintva az adott betűvel
kezdődő előadásokat jeleníti meg a rendszer. A műsorcím mellett
olvasható, hogy melyik városban, melyik előadóhelyen játsszák (mindkettő
kattintható).
Időpont szerint
Ebben a menüpontban egy naptár jelenik meg. A naptár felett a hónap
neve mellett a <<és >> nyilakkal haladhat előre és hátra az időben. Az
aktuális hónapnál korábbi hónap nem jeleníthető meg. Egy dátumra
kattintva az azon a napon játszott előadások listája jelenik meg
időrendi sorrendben. Az előadások címe mellett látható, hogy hol
játsszák az előadást.
3. Jegykiválasztás
Felhívjuk figyelmét, hogy a nézőteres jegykiválasztáshoz Adobe Flash
Player szükséges. Amennyiben az ön böngészője nem jeleníti meg a
nézőteret és/vagy szektorokat, kérjük, telepítse az ingyenes Adobe Flash
Player programot.
Nézőteres kiválasztás
Azon előadások esetében, ahol a jegyek helyre szólnak a nézőtéren, a
tallózókban az előadás neve mellett a „Jegyvásárlás” szöveg jelenik meg.
Erre kattintva megjelenik a nézőtér, vagy egyes előadóhelyeknél a
választható szektorok.
Szektoros jegykiválasztás
A zöld színnel jelzett szektorokba vásárolható még szabad jegy. A
szektor kiválasztása után a választott szektor nézőtere jelenik meg, míg
a szektornézet a jobb alsó sarokban továbbra is látható kicsiben. Itt
továbbra is látható, hogy mely szektorokban van még szabad jegy (zöld),
mely szektorban nincs már megvásárolható jegy (piros), és hogy melyik
szektort választotta ki (szürke). A megjelenített nézőtéri alaprajz a
nagyító/kicsinyítő és iránygombokkal állítható a kívánt méretre. Ha
mégsem a kiválasztott szektorban szeretne jegyet vásárolni, a
szektornézet kicsinyített képére, vagy a balalsó részen található
„Szektorok” gombra kattintva térhet vissza a szektornézethez.
Hely kiválasztása
Ha nem szektoros a nézőtér, vagy már kiválasztottuk a kívánt
szektort, a nézőtér részletes képét láthatjuk. Itt megtekintheti és ki
is választhatja az önnek tetsző székekre megvásárolható (zöld színnel
jelzett) jegyeket. Ha a nézőtéren a kurzort rávezeti a székre,
megtekintheti az aktuális jegy, illetve székinformációkat a megnyíló
szövegablakban. Ha az ön által kiválasztott székekre kattint, azok színe
szürkére változik, és a jegy az ön kosarába kerül. A kosárba tétel után
12 perc áll rendelkezésére, hogy a jegyét megvásárolja. A hátralévő időt
egy óra jelzi a nézőtér bal felsőrészén. A 12 perc leteltéig további
jegyeket tehet a kosárba. A nézőtéri rajzon a kosárba tett jegy
kijelölése újabb kattintással megszüntethető. Ha már nem kíván további
jegyeket a kosarába tenni, kattintson a nézőtér alatt található
„Kosárba” gombra. A weboldal bármely részén böngészik, a jobb felső
sarokban található kosár ikon megnyomásával is a kosarához juthat, és
megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.
Érkezési sorrendes jegyvásárlás
Amennyiben a nézőtér nem számozott ülésrendes - tehát az előadásra
szóló jegyekkel érkezési sorrendben foglalhatja el helyét -, abban az
esetben a "Legjobb jegy" szöveg jelenik meg az előadás címe mellett a
listában. Az előadásokra a kívánt jegy-darabszám megadásával helyezhet
el jegyeket kosarába. A kosárba helyezhető jegyek száma maximum 10 db.
Elfogyott jegyek
Amennyiben egy előadás mellett az „Elfogyott”, illetve „Kérjük,
érdeklődjön a jegypénztárban” felirat olvasható, online rendszerünkben
sajnos nincs több megvásárolható jegy.
4. Kedvezmények
Az adott esemény szervezője jogosult kedvezmények meghatározására a
jegyárból. A kosár felületen található kedvezmény ablakban választhatja
ki a kedvezményt, melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan
módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik.
Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény.
Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron
vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására,
illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kedvezményt jogosulatlanul igénybe
vevőket a helyszínen kötelezik a teljes jegyár megfizetésére.
5. A kosár használata
A kosárban egymás alatt felsorolva láthatja az ön által kiválasztott
jegyeket. Látható a kiválasztott előadás címe, az előadóhely, az
időpont, és a kiválasztott szék (illetve választott szektor, ha van). A
részletes jegyinformáció mellett a jegy ára, a kezelési költség ára, és
a kettő összege látható. A jegyek alatt látható a fizetendő végösszeg.
Kérjük, figyelmesen nézze át a kosarát, mielőtt a fizetés gombra
kattint! A megvásárolt jegyeket sem cserélni sem visszaváltani nem
tudjuk! Amennyiben egy jegyet törölni szeretne a kosárból,
kattintson a jegy bal oldalán lévő „Törlés” gombra. Ha a kosárban lévő
összes jegyet törölné, kattintson a bal felső részen található „Törlés”
alatt lévő „Mind” gombra.
6. A szolgáltatás díja
A szolgáltatás díja (továbbiakban: kezelési költség) jegyenként
10%+200 Ft, mely az ÁFÁ-t tartalmazza.
7. Fizetés
Fizetési oldalunkon keresztül fizethet bankkártyával, az OTP Bank által
nyújtott szolgáltatás segítségével. Minden vásárlói adatot a nemzetközi
szabványoknak megfelelő, biztonságos, 128 bites SSL titkosítással
védetten kezelünk.
Tranzakcióra alkalmas bankkártyák:
• Visa: (dombornyomott)
• MasterCard: (dombornyomott)
• American Express: (dombornyomott)
• Electron: (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó
bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes
használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank
engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen
fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért
kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által
kibocsátott kártyák elfogadhatók.
• Maestro: Bármely bank által kibocsátott Maestro kártya
elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank
is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő
felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!
Amennyiben az ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a
675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a
kártyáján szereplő 10 jegyű számot.
A kézbesítés módjának kiválasztása után nyomja meg a „Fizetés” gombot. A
Fizetés oldalra jut, itt kell megadnia a bankkártyás fizetéshez
szükséges információkat, illetve házhozszállítás esetén a szállítási
címet. Az adatlapot kérjük pontosan kitölteni. Minden mező kitöltése
kötelező.
A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a
figyelmet:
Kártyán szereplő név:
A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
Bankkártya-szám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja
be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú
kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761
sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A
bankkártya-szám nem azonos a bankszámlaszámmal!
Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a
lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október). Kérjük, a lenyitható
ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa
Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más
kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás
felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a
kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor
adja meg!
A tranzakció lebonyolítására alkalmas bankkártyákról alább, a
Biztonságos bankkártya-tranzakciók pontban található bővebb információ.
A tranzakció sikeréről a rendszer a „Fizetés” gomb megnyomását követő
5-10 másodpercen belül értesíti önt. Az adatlapon megadott e-mail címre
a Rendszer azonnali visszaigazolást küld, amelyen megtalálhatók a
vásárolt jegyek paraméterei.
Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, hívja
ügyfélszolgálatunkat! Ne indítsa újra a vásárlást!
8. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén
Amennyiben a vásárlásról számlát igényel, kérjük, hívja a 266-0000
telefonszámot, vagy küldjön email-t az interticket@interticket.hu címre.
Az elvégzett tranzakciókról csak a vásárlás napján áll módunkban számlát
kiállítani. Amennyiben munkaszüneti napon bonyolítja a vásárlást, akkor
a rákövetkező munkanapon igényelheti a számlát. A számlához szükséges
adatok: Név, cím (postázási cím - amennyiben eltér a számlázási címtől)
és adószám. A kiállított számlát postai úton küldjük el a megadott
címre.
9. A vásárlás visszaigazolása
A sikeres vásárlásról automatikusan értesíti önt e-mailben a rendszer.
Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE
kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a 266-0000 telefonszámot,
vagy küldjön email-t az interticket@interticket.hu címre. A
visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása
nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is
okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen
kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!
10. Elállás a vásárlástól
Ön a „Fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül
megszakíthatja a vásárlását. Ezt követően azonban Ön a jegyet
megvásárolta és a 17/1999. (II.5.) kormányrendelet 1. §. (4) b)
bekezdése alapján a vásárlástól való elállási jog nem illeti meg.
11. Jegyek átvétele, a kézbesítés módja
Elektronikus utalvány
Az elektronikus utalvány választása esetén a vásárlást követően egy a
vásárlását igazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. A levélben
elküldjük a megvásárolt jegyek részletes adatait, és egy
utalványazonosítót (formátum: név1234). Kérjük, ezt az e-mailt nyomtassa
ki! Az előadás napján az előadóhely pénztárában a kinyomtatott e-mail
felmutatásával kapja meg a megvásárolt jegyeket.
PDF utalvány
A PDF utalvány hasonlóan működik, mint az elektronikus utalvány. Ebben
az esetben – a rendezvényszervező kérése szerint - egy PDF dokumentumot
küldünk a megadott e-mail címre. A PDF dokumentum megnyitásához Adobe
Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető. Kérjük, a
PDF-et nyomtassa ki, és vigye magával az előadásra! A kinyomtatott
utalványt az előadóhely pénztárában mutassa be. Az utalványban szereplő
vonalkód azonosítása után adja ki a színház a jegyeket.
e-Ticket
Az e-Ticketet szintén e-mailben küldjük el. Kérjük, minden
megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF
dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra
van szükség, mely ingyenesen letölthető. Az e-Ticket egy teljes értékű
elektronikus jegy. Az e-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel
kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható
a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a
rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Felhívjuk
figyelmét, hogy az e-Ticket önmagában érvényes és jogosít fel a
belépésre. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen
személy másolatot készítsen az ön e-Ticketjéről. Mivel a vonalkód-olvasó
rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért
mindig az ELSŐ lehúzott e-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden
további, azonos vonalkóddal rendelkező e-Ticket másolatnak, azaz
érvénytelen jegynek minősül.
Mobilvásárlás
A megvásárolt jegyek átvétele az email-ben megküldött és
kinyomtatott visszaigazolás bemutatásával illetve a Mobilvásárlási
rendszer által kiküldött visszaigazoló SMS-ben megkapott jegyátvételi
kód bemutatásával történik az előadóhely jegypénztárában, közvetlenül az
előadás előtt.
Házhozszállítás/GLS
Van lehetőség a megvásárolt jegyek házhozszállítását kérni az alábbi
feltételek szerint.
- A rendelés és a választott előadás napja között legalább 8 nap köztes
idő megléte.
- A házhozszállítás csak azon előadások esetén vehető igénybe,
amelyeknél az előadóhely engedélyezi jegyek nyomtatását.
- A GLS Service a rendeléstől számított 5 munkanapon belül végzi a
kiszállítást.
- A kézbesítés ideje munkanapokon 8-17óra között.
- A GLS maximum kétszer kísérli meg a kézbesítést. Amennyiben
mindkétszer sikertelen, a jegyek az előadóhely jegypénztárában az
előadás napján vehetők át.
- A házhozszállítás díja rendelésenként: 1800 Ft (az ÁFÁ-t tartalmazza)
A kosár felületen jelölje be, ha házhozszállítást kér! A szállítási
költség összege a jegyárhoz és a kezelési költséghez adódik, mely
végösszeg kerül terhelésre a bankkártyás fizetéskor.
A fizetési adatlap kitöltésekor adja meg a szállítási adatokat!
Amennyiben a megadott ügyféladatokkal megegyezik a szállítási cím,
kérjük, kattintson a "Szállítási adatok megegyeznek" feliratra! Kérjük,
pontos adatokat adjon meg!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a házhozszállítást kizárólag a
rendeléssel egy időben lehet kérni. FIGYELEM! A házhozszállítás jelenleg
kizárólag Magyarország területén érhető el!
12. Elmaradt előadások
A rendezvény a meghirdetettnek megfelelő lebonyolítása a
rendezvényszervező kötelezettsége. A rendezvényszervező neve és más
azonosítási adatai a belépőjegy elülső oldalán szerepelnek. Ennek
megfelelően a
nem vállalunk semmilyen felelősséget a megvásárolt belépőjeggyel
látogatott rendezvény megtartása, illetve az azon fellépő művészek,
sportolók, stb. előadásának illetve részvételének minősége, a rendezvény
lebonyolítása kapcsán.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendezvény esetleges
elmaradása esetén Önt tájékoztassuk és a jegyek visszaváltását
elősegítsük. Ugyanakkor Önnek tudnia kell, hogy a jegyek
visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény
szervezője dönti el és a jegyek visszaváltásáért is a rendezvény
szervezője a felelős. Önt a vásárláskor megadott telefonszámon,
illetve e-mail címen értesítjük a jegy visszaváltásának vagy további
felhasználásának lehetőségeiről, amint azokat hivatalos formában
megkaptuk a rendezvény szervezőjétől.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szállítási költség az előadás
elmaradása esetén nem kerül visszatérítésre. A kezelési költség az
előadás elmaradása esetén visszatérítésre kerül.
13. Adatainak tárolása, védelme
Az InterTicket Kft. a vásárláskor megadott személyes adatokat az
Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezeli. Az adatok védelemre vonatkozó
további szabályokat találhat az Általános Szerződési Feltételekben.
14. Telefonos, internetes ügyfélszolgálatok
Az előadásokkal kapcsolatosan felmerülő, további kérdéseivel, kérjük,
forduljon az ügyfélszolgálathoz:
Tel.: (06-1) 266-0000 (munkanapokon 9.00-20.00 óra között)
E-mail cím:
interticket@interticket.hu
Amennyiben a vásárlással kapcsolatban problémája, kérdése merül fel,
hétvégén, ünnep- és munkaszüneti napokon, az alábbi telefonszámon kérhet
segítséget, tájékoztatást: 06-30-29-29-253. Az ügyeleti szám 10-19 óráig
hívható.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti-
és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.
Köszönjük, hogy elolvasta a tájékoztatót!
|